Αποστολή Προϊόντων
Τα προϊόντα θα αποστέλλονται στη διεύθυνση την οποία θα έχει ορίσει ο εκάστοτε πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Τα έξοδα αποστολής θα βαρύνουν τους πελάτες της Επιχείρησης.
Η Επιχείρηση καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια αποστολής των προϊόντων στους πελάτες της εντός του αναγραφόμενου χρόνου, σε περίπτωση όμως καθυστέρησης για οποιονδήποτε λόγο, η Επιχείρηση δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης.
Η αποστολή της παραγγελίας σας πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Η επιβεβαίωση της αποστολής γίνεται με email, όπου θα βρείτε και το σχετικό tracking number.
Δωρεάν Έξοδα Αποστολής
Για παραγγελιές άνω των 100,00€ δεν επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής.
Αποστέλλουμε στις παρακάτω χώρες:
Ευρώπη
Άγιος Μαρίνος, Αλβανία, Ανδόρρα, Αυστρία, Βέλγιο, Βοσνία & Ερζεγοβίνη, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Γιβραλτάρ, Δανία, Ελβετία, Ελλάδα, Εσθονία, η Πόλη του Βατικανού, Ηνωμένο Βασίλειο (Νησιά Μάγχης), Ιρλανδία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κόσοβο, Κροατία, Κύπρος, Λετονία, Λευκορωσία, Λιθουανία, Λιχτενσταϊν, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Μαυροβούνιο, Μεξικό, Μολδαβία, Μονακό, Νήσοι Φερόε, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Ουκρανία, ΠΓΔΜ, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ρωσία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχία, Φινλανδία
Υπόλοιπος Κόσμος
Ανατολικό Τιμόρ, Αυστραλία, Βιετνάμ, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ινδονησία, Καναδάς, Κίνα, Μακάο, Μαλαισία, Μοζαμβίκη, Νέα Ζηλανδία, Νότια Κορέα, Σαϊπάν, Σιγκαπούρη, Ταϊβάν, Ταϊλάνδη, Τουρκία, Φιλιππίνες, Χόνγκ Κόνγκ
1.Η αποστολή των προϊόντων εντός Ελλάδας γίνεται κατά τον παρακάτω τρόπο:
Η αποστολή εκτελείται από την FedEx-TNT Express,τα ΕΛΤΑ COURIER και την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.
2.Η αποστολή των προϊόντων εντός Ευρώπης γίνεται κατά τον παρακάτω τρόπο:
Η αποστολή εκτελείται από την FedEx-TNT Express και τα ΕΛΤΑ.
3.Η αποστολή των προϊόντων εντός Υπόλοιπου Κόσμου γίνεται κατά τον παρακάτω τρόπο:
Η αποστολή εκτελείται από την FedEx-TNT Express και τα ΕΛΤΑ.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΜΑΣ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ TRACKING NUMBER
Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
- Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας.
- Σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν που παραγγείλατε είτε σε σχέση με την πληρωμή του επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.